Väska och bussresor

Väska

Inte lätt att blogga med en sovande katt i knät. Men, jag försöker ändå.

Vad tycker ni om ni om min nya väska då? 150:- på Väskman. Rea, ord pris 300 pix. Vilket fynd!

Idag har jag åkt buss. Och med min vanliga tur var resenärerna runt om mig inte av drömkaraktär. Den äldre herren bakom mig - luktade äckeltobak och KISS!! Jag skämtar inte, han luktade gammal toalett. Brudarna framför, rökare. Hade precis stått på busshållplatsen och bolmat. Och tanten bredvid, vad luktat hon om inte inrökt tant och parfym deluxe.

Min bil må vara en skruttbil, men ÅH vad jag saknar att åka bil!


Kommentarer
Postat av: joanna

fin väska=)

2006-09-18 @ 20:19:12
Postat av: Sara

Snygg och bra pris.

2006-09-19 @ 09:30:02
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0