Besöksrekord!

I förrgår tror jag att "jag" slog rekord i antalet besökare av min blogg på en dag. 90 unika besök, 240 klick sammanlagt. Plus att jag nog fick flest kommentarer någonsin på ett inlägg med, 18 kommentarer! Jag är ju helt lyrisk.. :-)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Skulle lätt kunna ligga i soffan och glo på tv hela dagen, men det blir det troligtvis inte eftersom att mamma är hemma. Risken är väl att jag fastnar här uppe med datorn istället. Kanske borde vaxa bilen, det är inte lika soligt idag som igår, så det kanske är bäst att passa på. Fast jag vet inte om jag orkar det heller, biltvättandet tog hårt på mina handleder.

Ja, men vad ska jag göra idag då?? En sån där kyckling-curry-macka känns otroligt lockande, men hur kul är det att gå på café själv då?? Inte så värst. Kanske kan lura med mig syrran eller nåt

Nu ska jag iaf åka hem till lillasyster, vi ska försöka se om vi kan få in nån mp3-ringsignal i hennes nya mobil. Önska oss lycka till.

Bajbaj

Kommentarer
Postat av: TinaZ

Men det beror ju på att din blogg är så intressant att läsa =)

2007-04-26 @ 15:36:18
URL: http://TinaZ.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Men vad fick du för present då :P av sören!

2007-04-26 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0