Dags att göra sig klar

Idag har jag varit duktig och rensat avloppet till badkaret, och tro det eller ej men vattnet rinner faktiskt direkt ner nu utan att först fylla hela badkaret! Hallelulja :-)

Om en timme åker jag ner till stan. Ska kolla om jag hittar ngt fint hårspänne, annars skiter jag i det och bara plattar det. Var längesedan jag gjorde det, så det kan ju vara kul med förstås. Det blir nog bra. Folk skiter väl iofs i hur jag ser ut i håret, men det kan ju vara kul för sin egen skull, lixom.

Men som sagt, nu är det dags att fixa med allt runtomkring. Borsta håret, packa det jag ska ha med mig, sminka mig ...(ja, faktiskt). och sedan får vi se vad jag mer hinner med, om jag hinner med ngt mer. Det blir nog bra.

Och om någon undrar så börjar jag bli riktigt nervös. Ojojoj, hur ska detta sluta?

Kristine Kyrka kl 18 ikväll, om någon skulle råka ha vägarna förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0