Imorgon är det dags

HalsbandetOch jag planerar min outfit för fullt. Det blir iaf den ljusa blommiga topen, till ett par vanliga jeans. Sedan ska jag ha ett par gröna örhängen jag fått av min syster för rätt länge sedan, och till dom har jag ett nytt fint halsband. Håret har jag ingen plan för länge, men det blir nog vanligt utsläppt, eller nån väldigt enkel frisyr. Hade gärna haft nåt fint hårspänne, modell större, men jag har inget sånt... Funderar på att ta en sväng på stan innan bara för att se om jag hittar nåt. Vi ska ju lixom träffas tre timmar före konserten för att öva och ha oss, så jag dör nog inte av en extra halvtimme på stan. Och det är ju dessutom massor med tjejer i kören som kan hjälpa med frillan om alla planer går i stöpet... ;-)

Halsbandet ser ni på bilden här intill. Ja, suddigt och eländigt, jag vet, men det var det bästa jag fick till. Min kamera är helt hopplös när man ska knäppa utan blixt. Och det är lite mer grönt än vad som syns på bilden, men jag fick inte till nån bättre bild än denna.

Nu ska jag kolla vidare på Talang 2007 samtidigt som jag spelar lite sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0