Nånting ljust...

Det slog mig precis att klädseln på vårkonserten ska vara ljus och "vår-ig". Jag äger inga ljusa och våriga kläder! Mest svart, brunt, rött på sin höjd. Och nertill är det ännu värre, två par jeans och en svart kjol är väl i princip det jag har.

Tror ni att det räknas som ljust om jag tar en svart kjol och visar mina bländande vita ben? Det om något är väl nånting ljust nertill.

Men upptill då? Äsch, i värsta fall får jag väl gå på Lindex eller Kappahl eller nåt och köpa en vanlig ljus billig top. Sånna finns ju alltid. Dock är det inte riktigt vad min ekonomi behöver. Men jag vill inte vara den enda i kören som kommer med en mörk top... Hur snyggt är det? Men återigen om man ska vara seriös... Nertill då?

Herregud, inte visste jag att det skulle vara så här ansträngande att vara med i en kör! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0