Vårkonserten

Om det är någon läsare som mot förmodan undrar hur det gick på vårkonserten så kan jag väl säga att det gick sådär. Jag är inte direkt nöjd, missade rätt mkt känns det som, nu när jag lyssnar i efterhand. Genrepet gick bättre än konserten, vet dock inte vad jag skulle ge mig själv för betyg, om man ska se det så. 3,5/5 kanske. David tycker att jag är överdrivet kritisk mot mig själv, men jag vet inte... Okej, det gick väl hyfsat, så på så sätt så är det väl godkänt, men mycket mer än så var det inte. Hade ju kunnat göra det bättre.

Och sedan tänkte jag utmana ödet och lägga ut två filmklipp, men det dröjer en stund eftersom dom fortfarande håller på att laddas upp på Youtube. Återkommer senare...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag väntar med spänning.

2007-04-17 @ 05:43:12
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0