Äntligen!

Internet funkar visst i min lägenhet. Inte mitt internet, visserligen, men någons internet. Så jag kan surfa! Kanske är det bara tillfälligt, jag vet inte, men surfar gör jag ju uppenbarligen.

Telia strular dock, och det senaste beskedet är att jag inte kan få digital-TV. Besvärliga människor. Men, jag ska dock ändå återkomma efter den 29/8, dvs när MITT internet är aktivt, så kanske jag får annat besked då. Kanske, alltså.

Tror jag ska ägna lite tid åt att skaffa fram (vadå, vem, jag?) några fler avsnitt av So you think you can dance, det är helt klart beroendeframkallande. Såååå duktiga dansare. Kvällens avsnitt har jag redan sett, och detta framträdande gav mig härliga rysningar i kroppen... Osch. Men fel peron åker hem ikväll, bara så ni vet. Ni får la kolla ikväll om ni vill veta vem, men här kommer iaf det härliga lilla framträdandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0