Det går framåt!

Först och främst, tack för all uppmuntran! Efter första dagen har allt kännts mkt bättre, det är roligt, och det känns verkligen postivt. Vi har fått "läxor" och uppgifter, och nu håller vi på att skapa en ridskola. Vi började lite igår eftersom tjejerna i min grupp ska åka hem under helgen, men vi hinner nog klart ändå.

Klassen är trevlig. Vi hade ett avhopp efter första dagen, sedan har vi en tjej som inte varit här igår eller idag. Ingen vet riktigt om hon är sjuk eler om hon har hoppat av, men det återstår väl att se.

Ptja... Det var väl ungefär det jag orkar skriva nu, alltid lite "jobbigt" att blogga när man inte är hemma vid sin egen dator. Nu ska vi ha pedagogik resten av dagen, och imorgon har vi HA (Hästens arbete) och sedan är veckan slut. På lördag är det hästmässa som jag troligtvis ska gå på med en tjej i klassen, annars går jag själv. Jag ska dit iaf. Och sedan på söndag så är det dags att hämta Joanna och Mange på Landvetter. Usch, de lär ju vara brunare än brunast, speciellt Joanna... Hmm... :-P

Adjöken


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej! Hittade dig här när jag googlade på ridskolepedagog :p Skolan är tuff, speciellt pedagogiken. Men det är överlag roligt med allt :)
Kram Magdalena Ky2

2007-08-23 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0