För den som undrar över fortsättningen...

... Så kan jag glatt meddela att tvättmaskinen uppförde sig som... maskin, och tvättade min tvätt. Torktumlaren skötte sig exemplariskt, och jag har nu både ren och torr tvätt. Succé!

Åkte in till stan vid 12 och träffade Emmelie, sedan blev det ett par timmars traskande på stan. Mkt trevligt, det uppskattade jag mkt. Jag hämtade en blankett på FK, hon kollade kläder och hårfärg, och som avslutning blev den en liten fika på... Öhh.. nä vänta nu... Hmm.. varför kommer jag aldrig ihåg vad ställen heter? Det låg iaf mittemot Kristine Kyrka. (Apropå Kristine, undrar när kören börjar igen?) Mkt trevligt, som sagt. Sen skulle hon iväg på nåt möte, så jag gick och lämnade igen en bok och två ljudböcker (som jag hade lånat åt David, men som inte funkade i lastbilen) på biblo, sedan tog jag bussen till Huskvarna. Har legat och gottat mig i sängen en timme med Förhäxad, sedan blev det en lång härlig dusch. I like...!

Nu ska jag dock lägga mig i sängen igen, mer TV.. Hoho. Döm mig om ni...

OH CRAP. Jag tror Davids pappa kommer och här sitter jag i bara handduk.... :-O

....

Hihi jag hann springa in på toa och klä på mig. Tur jag hade lagt in kläderna där... :-) Näe, man kanske skulle promenixa iväg till ICA eller nåt och köpa lite ätbart. Fikat förut var gott (kycklingbaguett) men det mättade tyvärr inte så länge som jag hade hoppats. Wellwell, får la se vad som händer.

¤ På lördag eftermiddag kommer Joanna och Mange ner till Småland! Påhälsningen blir dock bara ett par timmar, men ändå väldigt trevligt med lite norrlänningar här nere =) Jag ska skjutsa ner dem till Landvetter senare på natten, får väl se hur pigg man är då... ;-P

¤ Syrrans lill-kisse Dista har fått två små egna små-kissar! Tre egentligen, men en dog visst. Syrran skickade MMS tidigare, söta var de! Fast man ser inte så mkt mer än två svart-vita högar, om man ska vara helt ärlig. Jag har krävt massa bilder iaf, så vi får väl hålla ögonen öppna i hennes icke-aktiva blogg... :-)

¤ Skolstarten närmar sig med stormsteg, men det känns mest oerhört roligt. Jag känner mig mer och mer taggad, och jag blir mer och mer motiverad att verkligen ge 100% även om det känns svårt och överväldigande just nu. Jag ska fixa detta! Tredje gången gillt, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0