Insane in the brain

image694Varför sover jag inte? Jo, för att jag håller på att jobba ihjäl mig med vårat teorihäfte... Lite irriterande att halva våran grupp lämnar stan innan arbetet är färdigt. Men men, sådant är väl livet. Jag tycker att det blir snyggt faktiskt. Det finns dock en annan grupp som gör ett sååå fint häfte, Maria (tjejen som fixat in mig på vissmålen) ritar alla deras bilder och hon ritar SÅÅÅ snyggt! Utan tvekan en av de mest skickliga människor jag träffat vad gäller att rita. Hon är verkligen otroligt duktig. Ska bli kul att se hur deras arbete ser ut när det är helt färdigt. Men jag tror att alla gruppers arbeten blir bra, det verkar så. Även vårat, fast jag vet inte riktigt hur bra våran text är till bilderna. Nåja, huvudsaken man förstår poängen.

Nu ska jag sova. Lucia på skolan imorgonbitti, och på kvällen ska vi ha nån mindre klassfest, blir nog kul! Men nu ska jag sova. Fy tusan så trött jag är. ZzZzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0