Sundsvall, dag 4

Lite smått och gott från dagen som gått!



1. Hittade ett par glasögon på backen medans jag väntade på Emma M. Troligtvis någons låneglasögon, för det satt nåt klistermärke på dem.
2. Var hemma hos Emma M en snabbis, hälsade på nytillskottet i familjen, lille Bob. Katt eller gremlin, det är frågan?
3. "Våran" lilla kisse Ådi, som egentligen ägs av grannen. Han har dock tillåtelse att hälsa på oss (mamma) emellanåt



1. Syrran ansvarar för knäcken
2. Knäcktillverkning!
3. Jag bossade för lussebullarna (som jag troligtvis råkade ha för mkt mjöl i... :-S )



1. Tillsammans gjorde vi pepparkakor, goda sådana med!
2. Emma, caught on picture! Äter pepparkaksdeg :-P

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad roligt att du uppdaterar med bilder hela tiden :)

2007-12-21 @ 23:30:32
Postat av: Erika

Jaa det tycker jag med, hihihi :-) Ännu roligare när jag kollar tillbaka i bloggen om sisådär ett halvår eller nåt :-P

2007-12-22 @ 09:54:10
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0