En lista

 Inha utmanade alla som läste inlägget att göra en likadan lista, och jag har ju ändå inget liv så jag satte igång direkt... ;-P

HAR DU NÅGONSIN

? blivit kysst?
Oh ja :-)
? ätit sushi? Nej
? stått på scen? Jaa, älskar det
? blivit dumpad?
Nej, inte mer än efter dejting iaf
? varit ihop med någon som varit otrogen? Nej
? varit med om en bilolycka?
Nej
? klättrat i berg? Nej

ANTINGEN ELLER
? Kallt eller varmt?
Varmt
? Spets eller satin? Spets
? Blått eller rött? Blått
? Regn eller snö? Snö
? Ull eller bomull? Bomull tror jag
? Rosor eller tusensköna? Rosor :-)
? Vår eller höst? Vår, även fast det är slaskigt, för då kommer sommaren näst
? Historia eller vetenskap? Historia
? Matte eller engelska? Engelska. Fast matte är kul när man väl fattar det

MOTSATTA KÖNET
? Gillar du just nu någon av det motsatta könet?
Ohh jaaa... :-)
? Vet den personen om det? Hehe det borde han göra... :-)
? Gillar någon annan dig just nu? Nej det tror jag inte, inte mer än som vän iaf
? Vad tittar du på hos en man? Tittar inte på andra män än David, men det jag först tittade på honom hans ögon (dom är speciella), axlar, armar, och hela intrycket.. :-)

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du...
? haft ett seriöst samtal?
Jadå
? kramat någon? Japp
? kommit sams med dina föräldrar? Var väl aldrig osams med dom
? bråkat med en kompis? Nej inte de senaste 48 iaf...

GILLAR DU ATT
? ge kramar?
Japp
? ge massage? Jadå
? gå på promenader i regnet? Nix

ÖVRIGT
? Svär du för mycket?
Nej! Jag är så duktig och svär nästan inte alls längre :-))
? När duschade du senast? Igårkväll
? Vilken färg är det å dina byxor just nu? Gröna, mysbyxor
? Vad är bredvid dig just nu? Två mobiltelefonen, en fjärrkontroll och två sovande katter
? Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn)? Jag har inget skrivbord som datorn står på, men själva dataskrivbordet är en samling av David-bilder, hehe
? Vad var det sista du åt? Det minns jag inte. Kanske spagetti och korvstroganoff!
? Hur är vädret just nu? Mulet men uppehåll
? Vem pratade du sist med på telefon? David
? Vad heter boken du läser just nu?
Jag dödade mitt barn

VART SKULLE DU VILJA ÅKA
? för att shoppa?
Öhh... Jag är nöjd med sthlm eller göteborg, men visst vore det coolt med typ New York
? för att festa? Öhh... Sundsvall? ;-D Närå, jag vet inte.
? för att ha sommar förutom Sverige? Hawaii... :-P

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad kul att du antog utmaningen om att göra listan! :)

2007-02-11 @ 09:52:20
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0