Finally!

Nu går det ÄNTLIGEN att ta sig in i bloggen igen. Har varit helt hopplöst att logga in eller publicera någon sedan igår någon gång. Tycker inte om när bloggen beter sig på det viset. Och oftast så blir det så just när man är är som allra mest sugen på att blogga. Även om man inte direkt har något vettigt att blogga om. Ungefär som ett sånt här inlägg... ;-)

Närå, men hade egentligen inget vettigt att skriva om igår, tidigare idag eller nu. Minns inte ens vad jag gjorde igår. Förutom tjura över att inte bloggen funkade. Idag har jag däremot varit lite mer aktiv. Jag har diskat, städat, skurat toaletten, dammsugit, haft min pojkvän på besök, och dessutom så var det ju kördags ikväll igen :-)

Kören ja, himmel och pannkaka. Roligt är det, med vilken himla tur att detta inte var min första gång. Vi ägnade hela passet åt en enda sång, en lååång och krånglig sång. Den är 10 notblad lång, jag skämtar inte! Och jag är ju helt värdelös på noter. Repristecknet känner jag igen, men jag har ingen aning om hur längt bakåt man ska gå. Och detta gör denna nya (ny för mig iaf) låten helt hopplös att förstå. Den hoppar hit och dit och jag är allmänt jätte-vilsen. Och jag verkar dessutom inte vara den enda i kören som är vilse, dom flesta verkar allmänt förvirrade, och ingen verkar vara överdrivet förtjust i den, även fast den är riktigt fin. Men krånglig.

Nu ska jag gå och lägga mig, väntar på att David ska ringa och säga godnatt. Antar att han fastnade i telefon med sin amerikanska vän Peter som han ska åka och hälsa på nu i vår. Själv ska jag börja på en ny bok och drömma om att åka på Falsterbo Horseshow i sommar. Nån som vill följa med då då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0