John Tucker must die!

JTMDNu har jag sett en riktig kanonfilm! ÄNTLIGEN en komedi som jag garvat mig igenom, känns kalasbra :-)

Filmen handlar om John Tucker, kaptenen och stjärnan i skolans basketlag, och skolans populäraste kille. Alla tjejer vill dejta honom, och han dejtar inte bara en, utan flera. Detta lyckas han med genom att dejta tjejer från olika "grupper", tjejer som aldrig skulle komma på tanken att prata med varandra. Men, när dom väl pratar med varandra, och kommer fram till att dom alla tre dejtar John Tucker, blir dom vansinniga på varandra. Men med lite hjälp från Kate så kommer dom fram till ett gemensamt mål: John Tucker ska få smaka på sin egen medicin.



Hysteriskt rolig film! Man följer tjejernas försök att hämnas på John Tucker, och det är inte bara ett försök... Visst kunde jag tycka lite synd om honom emellanåt, men är man med i leken får man leken tåla... Hehe. Åhh vad jag skrattade, denna filmen ska jag se igen, ingen tvekan om saken :-D Precis min typ av film...! =))




Mitt betyg:


5E

Kommentarer
Postat av: joanna

hehe ja den var rolig den

2007-02-26 @ 13:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0