På rymmen

David åkte hem för en stund sedan. Vi har haft det trevligt med mat och mys! Jag fick rosor :-) *lycklig*

Nu när han skulle gå iaf, så satte sig Chefen vid dörren, precis som han brukar. Han brukar sitta där och titta när nån går härifrån, han har aldrig smitit. "Hejdå Chefen" sa jag på skämt, "Hejdå Chefen" sa David och öppnade dörren lite på glänt. Och tror du inte att Chefen stack! Inte långt, han sprang upp på nästa trappsats bara. David sprang efter, och jag har aldrig sett Chefens svans så stor nån gång :-P David fick dock inte tag på honom, utan han sprang ner förbi honom och förbi mig. Men, så snart jag öppnade dörren till lägenheten (hade stängt den för att inte Kapten skulle springa ut med. Grupptryck ni vet) och ropade på honom, så sprang han in fort som tusan och gömde sig under soffan. Det enda man såg sticka ut var en svans-extra-large. Hoho.

Vilka äventyr man kan ha ibland... :-))

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja sådär gick det typ till när scala rymde första gången med :P
Grymt stor svans!

2007-02-14 @ 20:37:49
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: Emma

Jajävlar... Salem brukar ligga och vakta vid dörrn, sedan smiter han och kutar upp på vindsvåningen... Han är inte så smart :P

2007-02-14 @ 22:10:31
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0