Tjejsnack v. 7

Alla hjärtans dag

· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?

Inga jätteplaner, men jag tror att vi ska träffas iaf (jag och David förstås)

· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Jag har inga kommentarer förrän efter onsdag... ;-)

· Hur ser din drömdate ut?
Det är ju min David såklart.

· Bästa Alla hjärtans dag minnet?

Tror inte jag har något, har nog aldrig haft nån märkvärdig Alla Hjärtans Dag

· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek)
Jag vet inte.. David kommer iaf få vare sig han behöver det extra mycket eller ej.

Kommentarer
Postat av: Emla

Åhh va du är kär! Blir nästan lite avis! Min alla hjärtans dag kommer speglas av jobb jobb jobb och tvättstuga!

2007-02-12 @ 17:08:52
Postat av: joanna

själv ska jag skriva tenta=/

2007-02-12 @ 18:07:03
Postat av: Erika

Emla: Ja jag är riktigt härligt kär faktiskt :-)

joanna: Jag lider med dig, men jag ska hålla tummen för att det ska gå jättebra!

2007-02-12 @ 18:27:00
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0