Vädergudarna missförstog mig

Jag skrev för några dagar sedan om att vintern var på väg härifrån och att nästan all snö hade försvunnit. Och ja, den försvann nästan helt, förutom några snöhögar här och där, ni vet hur det är.
Vädergudarna måste ha läst mitt inlägg och missförstått mig! Jag var NÖJD med att snön försvann! Jag hade varit nöjd om den hade fortsatt varit borta. Men icke.
Sen igår har det kommit nästan 2 dm, och det är runt -5o. Visst, det är fint med snö, men jag vill kunna vara ute och gå utan att behöva spänna varenda muskel i kroppen av rädsla för att halka och slå ihjäl mig.

Dessutom vet inte smålänningar hur man skottar ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ju komma hit om du vill.. -20 och strålande iskall sol :P

2007-02-07 @ 14:03:48
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: joanna

hehe du får vara tydligare nästa gång då;P

2007-02-07 @ 14:58:59
Postat av: jonas

Håller med snön skall bort!

Haha du gkömmer att jag både är smålänning och "skottarguden" =)

2007-02-07 @ 17:31:55
URL: http://theholysock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0