Besatt!

Dr Callie TorresJag är helt fast i Greys Anatomy, som om det vore en nyhet. Såg ett avsnitt igårkväll, och ett imorse. Det är verkligen en helt underbar serie. Man gråter och skrattar om vartannat! Och jag har dessutom en ny favorit. Callie Torres. Hon är så grym! Hon är inte pinnsmal som många andra tv-stjärnor. Hon har självförtroende, hon är stark. Hon är dessutom sjukt snygg! Vore jag lagd åt det hållet skulle jag definitivt vara kär i henne, haha :-)

Sen har jag dessutom blivit mer förtjust i Addison Shepherd. Även hon är cool. Och snygg.

Oj oj oj, jag skulle kunna kolla på Greys flera dygn i sträck, utan problem.


Du och jag, Moster Eva, ska vi ha Greys-maraton nästa gång jag kommer hem? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0