Framme!

Efter en relativt lugn resa kom vi fram till Sundsvall. Vid 18.30 rullade vi in längs E4:an, och strax där efter var vi hemma hos Far och Kerstin. Vi minglade lite, sedan åkte vi till Mor och Leif, och kollade in deras "nya" lägenhet som jag inte sett. Den var riktigt fin! Nästan precis likadan planlösning som hos Emma M's föräldrar. Fint har dom fått till det iaf!

Yeah yeah. Är hemma hos lillasyster nu, David är i lyckorus för han få lyssna/titta på en (fast jag tror han är inne på nummer 2 nu) DVD med Dream Theatre som syrrans kille André äger. David vara mkt nöjd.

Vet inte riktigt vad vi ska göra nu riktigt, men vi kommer säkert på ngt. Ikväll blir det nog hockey hemma hos pappa iaf, första gången jag får se en match från modos nya arena. Goodie! Hoppas på seger förstås :-)


Kommentarer
Postat av: joanna

härligt jag hejjar på här hemmifrån jag med;)

2007-01-18 @ 16:21:43
Postat av: jonas

Aha David verkar ha go mnusiksmak minsann!!

2007-01-19 @ 07:14:08
URL: http://theholysock.blogspot.com
Postat av: Emla

segern var given!

2007-01-19 @ 08:33:13
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0