Jag tycker att jag är duktig!

Har städat större delen av dagen. Började visserligen i fel ände med att dammsuga först, menjag har inte så mkt att dammsuga så jag kan göra det sedan med. Hur som helst, det som gör att jag tycker att jag är så duktig är att jag håller på och stor-rensar mina garderober. När jag flyttade in var det mest ett sätt att få bort grejer, nu känner jag att jag inte har några fler ställen att gömma grejer på (hehe) så nu är det dags för en ordentlig rensning. Hittills är jag klar med en garderob - där har jag nu lagt sängkläder, extra täcken, filtar och handdukar.

Nu är jag igång med garderob nummer två, har dock inte bestämt direkt vad jag ska ha där i, än så länge har jag bara plockat ut en massa gamla kläder och skräp som jag egentligen kan slänga. Längst ner har jag iaf en låda med enbart hästkläder, och det är ju aldrig fel, för jag vet aldrig vart jag har gjort av mina ridkläder... Fast det vet jag säkert inte nästa gång jag letar efter dom heller ;-)

Och inte nog med detta, jag har precis slängt in två maskiner tvätt med. Senare ska jag stryka gardiner.

Ikväll ska jag belöna mig själv med chokladpudding och grädde... Det är ju faktiskt lördag, och jag har varit duktig! :-P

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du har legat i :) en annan har vräkt sig framför tvn halva dan :P

2007-01-27 @ 16:46:04
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0