Mitt nästa EFIT

Jag tror att jag ska göra Sundsvallsresan till ett EFIT! Tror jag iaf, ska ladda med batterier. Fast, även om det inte blir EFIT så ska jag försöka vara flitig med kameran, så får vi se vart vi landar sen :-)

Snart ska jag iväg till vårdcentralen iaf. Funderar på om jag ska ta med mig senilkärran så jag kan handla mer än några små grejer. Så jag slipper bära. Mina handleder är inte på topp just nu, så slipper jag bära så är det ju bara plus. Det är sånna här tillfällen jag saknar att ha bil.

Hmm, känner att jag inte har något att skriva just nu, känns mest som att det som ploppar fram är bokstäver utan någon direkt innebörd. Meningar som inte hör ihop riktigt. Men okej, det får väl vara så då.

Nu ska jag göra mig klar för VC och lite annat.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0