Nedräkning!

Resan är framflyttad! För att slippa stormen, hur stor eller liten den än må bli, så åker vi redan imorgonbitti. Weee! Känns riktigt spännande faktiskt. Jag tror till och med jag hunnit packa det jag vill ha med mig. Det enda jag inte har är några nya musikskivor. Kan inte bestämma om jag ska bränna ngt nu eller om jag ska sova och bränna ngt imorgonbitti. Fast känner jag mig själv så blir det inget imorn isf ändå. Borde bränna åtminstone en skiva nu! Om jag bara kan komma på vad jag ska ha för musik.... Humm... Jaja, det löser sig väl. Men det får ju gärna vara något som både jag och David kan lyssna på :-)

Kommentarer
Postat av: joanna

va skojjsigt=)

2007-01-17 @ 00:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0