Nu drar det ihop sig!

Checklista inför avfärd:

  • Ridkläder
  • Bankdosa
  • "Vuxenpärmen" √
  • Mammas fotoalbum (Som hon fick av mig i efterskottsfödelsedagspresent när de var här senast.)√
  • Att lämna nyckel och instruktioner till de lyckliga som får vara kattvakt  (Det blev Davids föräldrar)
  • Greys Anatomy-avsnitten till moster och syster √
  • Systerns tröja som jag köpte på Lager 157 √
  • Bränna ut en (eller flera) musikskivor
Ja, det ser ut som att det skulle kunna gå vägen.

Jag var för övrigt uppe tidigare än David, trots att han gick och la sig tidigare än mig. Men, än är det ingen hets. Vi har ju hela dagen på oss att resa. David håller på att göra sina sysslor nu - packa, diska, sopa trapphuset (det är hans städvecka). Jag tror det var det han skulle göra iaf. Och äta frukost förstås. Så han borde vara på G snart kan man tycka. Nej, jag vet, jag sa ingen stress, men lite otålig är man ju :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0