Nya (men mest gamla) bilder

David var här tidigare idag, och vi passade på att lägga in lite bilder från hans telefon-kamera till min dator. Bilder som jag tänkte dela med mig av... :-) Inga direkt märkvärdiga bilder, men ändå sånt som jag tycker är roligt att ha... :-) Måste baske mig framkalla lite bilder snart, jag vill ha dom i ett riktigt fotoalbum, inte ett data-fotoalbum!


1. David och jag pussas lite framför kameran
2. Denna bilden har David när jag ringer, hihi :-)
3. Mitt ansikte ser ungefär dubbelt så stort ut som Davids! Men vi är väl himla söta ändå? ;-)



1. Syster posar när familjen är på besök :-)
2. David och Chefen gosar när familjen åkt härifrån
3. Han är snygg min kille... ojojoj :-)

Och sist men inte minst (hoho!) ett kort på mig på självaste nyårsafton... :-)

Kommentarer
Postat av: joanna

hej va fiin du va på nyår gumman=)

2007-01-02 @ 11:53:32
Postat av: emma

finfina bilder. roligt med "vardagsbilder" som man tagit på kul, man minns ju situationen bakom bilden, så att säga :)

2007-01-02 @ 16:47:51
Postat av: Emma

Vad snygg du var! Kungkung. Även jag ;) haha. Puss

2007-01-04 @ 14:40:01
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0