Tjejsnack v. 28

Vecka 28
Internet/snigelpost

  • Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
    Givetvis, har aldrig betalat räkningar på annat vis, vet inte riktigt hur jag skulle bete mig om det slutade funka, hihi. Swedbank, "Modos bank", är det enda rätta ;-)

  • Brukar du posta något med snigelposten, vad?/Om inte, varför?
    Ja, brev till Joanna! Fast nu var det ett tag sedan, borde kanske sätta sig och komponera lite... Hihi :-)

  • Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker?/varför inte?
    Ja, har köpt lite av varje. Mest musik och film dock

  • Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?
    Absolut, har sålt mobiler, dator och lite annat smått och gott. Ska snart lägga ut en annons om möbler som jag ska göra mig av med i flytten.

  • Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?
    Det bästa är ju att det blir så otroligt mkt mer personligt. Man vet att personen "på andra sidan" har lagt ner tid med att skriva, och man blir ju så mkt gladare av "snigelpost" än av mail..  :-) Fördelen med mail är ju att det går snabbt, men å andra sidan är det en nackdel med, eftersom det inte direkt kräver nån större ansträning.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad gör du när det regnar?

2007-07-09 @ 18:47:56
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Erika

När det regnar? Apropå...?
Jadu, jag kan kolla på film, slösurfa, spela sims, mysa med killen. Senast idag jobbade jag i regnet, så det beror lite på vad du syftar på... :-)

2007-07-09 @ 19:24:02
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0