Tjejsnack v. 29 + 30

Datastrul är ingen höjdare, så tjejsnack har lixom fallit bort. Så även tisdagstema, eftersom både kameran och datorn är mer eller mindre paj. Men här kommer iaf lite tjejsnack.


Vecka 30
Underverk (Klickbara länkar i frågorna)

  • Vilka av Sveriges [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
    Jag har sett Göta Kanal (kanalen, inte filmerna, hehe), och Globen har jag varit i några gånger. Ringmuren i Visby skulle jag väldigt gärna vilja besöka.
  • Vilka av Världens [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
    Har inte besökt något av dom, men skulle vilja besöka alla! Fantastiska platser verkar det vara.
  • Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
    Oj...  Det första som kommer upp i huvudet är de där stenarna som jag för allt i världen inte kommer på vad de heter just nu... Börjar det på H tro? Neej, Stonehenge heter det ju. Det vore coolt att se. Och typ Niagarafallen, eller... näe, jag och namn! Suck. Jag vet vad jag tänker på iaf... skit samma
  • Vilken artist skulle du kalla för ett riktigt underverk och varför?
    Peter Forsberg... ;-)
  • Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?
    Nja det vill jag nog inte påstå.. :-)



Vecka 29

Veckans frågor kommer från Paula
Vad har du alltid hemma?

  • I skafferiet?
    O'boy
  • I kylen?
    Mjölk
  • I frysen?
    Hmm.. Numera bladspenat, annars brukar det ofta finnas kycklingfiléer
  • I kryddhyllan?
    Örtsalt, grillkrydda, svart- och vitpeppar
  • I fruktskålen?
    Har sällan någon fruktskål, men äpplen eller bananer är det som finns hemma om det är frukt på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0