En lista om mig.. hehe

Stolen from Crazy/Happy

JAG ÄR:

Blyg: Det varierar. Men jo jag är nog blyg. Fast mindre nu än vad jag varit förut tror jag!
Smart: Hehe njaa... beror på vad det handlar om =)
Långsam: Det händer.. :-)
Stressad: Stress kan nog vara mitt mellannamn. Iaf när det gäller att passa tider, då är jag helt hysterisk.
Tålmodig: Ibland, ibland inte.
Djup: Nja..
Öppen: Lite för mkt iband
Ärlig: Beror nog lite på vem jag pratar med och vad man pratar om. Inte att jag ljuger, men kanske inte berättar allt.
Positiv: Realist
Rolig: Oh ja ;-P
Ansvarsfull: Mja, så länge det inte har med städning att göra så... :-)

JAG HAR
Svikit en kompis:
jo kan nog ha hänt
Förlorat en bästa vän: Beror på hur man menar med förlorat, ingen har avlidit tack o lov, men annars ja.
Sagt att jag älskar en kompis: Jepp
Sovit med en killkompis: Jepp
Sovit med en tjejkompis: Mjo, fast inte i samma säng vad jag minns.
Pussat en av samma kön: Yes, en snabb kompispuss när man är lite rund under fötterna har väl hänt.. :-)
Slagit en kompis: Nää, inte slagit.. jag slåss inte
En kompis som vet allt: Joanna och Emma vet nog rätt mkt.
Berättat hemligheter: Ja det har väl alla gjort.

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja
Haft stadigt förhållande: Har haft, och har just nu med =)
Krossat någons hjärta: Det har jag nog gjort.. Mådde asdåligt
Gett någon ditt hjärta: Jarå
"Playat" någon: Nej det tror jag inte
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Nej

FAVORIT:
Låt just nu:
My chemical romance - Famous last words, Sunrise avenue - Fairytale gone bad, Christina Aguilera - Candyman
Pryl: MP3-spelaren
Film: Blood Diamond
Bok: Dean Koontz - Psykopaten
Lärare i skolan: Ulla-Britt! Första läraren, hade henne på lågstadiet.. Bästa skoltiden :-)
Plats: Stallet
Frukt: Fruktsallad :-P
Dricka: Kommer alltid vara svag för läsk, främst cola o fanta.. Annars är det mjölk som gäller!
Ha på mej: Mysbrallor o linne

JAG HAR
Opererat mig: Jepp, båda benen
Cyklat omkull: Jorå
Sjungit i duschen: Hehe javisst
Hoppat bungyjump: Nej, glad om jag slipper
Fobi för något: Höjder, småkryp, TANDLÄKAREN
Sett någon dö: Nej tack o lov
Varit på begravning: Nej
Sagt att jag hatar någon: Jag tror inte det. Tänkt det ett par gånger dock

LIVET:
Svart eller vitt: vitt
Skriva eller tala: skriva
Öl eller cider: cider
Nagelbitare: nope!
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: lösgodis (man kan ha choklad i lösgodiset, hihi)
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Serie
Festa eller softa: Softa
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap: båda helst

Kommentarer
Postat av: Emma

Sovit med en tjejkompis: Mjo, fast inte i samma säng vad jag minns. - Jo det har du, med mig i vårat gästrum, dubbelsängen
:P

2007-06-29 @ 23:05:55
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Erika

Ja det har du ju helt rätt i! Tänkte inte på att det kunde vara en sån stor säng :-P

2007-06-30 @ 10:31:12
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: David thelastbilskillen

Hejsan norrland... det är en sak som inte stämmer... Du är från norrland och du gillar sommaren ?? hihiih puss på dig

2007-07-05 @ 12:02:10
Postat av: Melis

Tihih härlig lista! :o))
den lånar jag :)
kramis

2007-11-24 @ 21:53:51
URL: http://princessmelis.blogg.se
Postat av: Sarah

Fin blogg!
Tror jag snor denna listan:)

2007-12-10 @ 15:41:27
URL: http://sarahaxelssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0