Fredagsfyran v. 22

TEMA: Sommarkänslor

1) Får du ångest om du sitter infomhus en solig dag?
Näe det kan jag faktiskt inte påstå att jag får... Däremot kan jag ha lite svårt att erkäna för andra att jag bara suttit inne, eftersom man ofta blir "dömd" av dom. "Du kan väl inte sitta inne när det är så fint väder?" Känns igen, någon?

2) När börjar respektive slutar sommaren enligt dig?
När man kan börja använda sommarkläder, linne och shorts o sånt :-)

3) Vilka saker är ett måste för en "riktig" sommar?
Fint väder! Om hela sommaren har regnat bort så ser jag det inte som en "riktig" sommar. Förr var det nog Gatufesten som var mitt måste, men det har lixom ... regnat bort, haha :-)

4) Har du någon gång inte längtat till sommaren?
Hmm, kan tänka mig att jag inte längtade till sommaren det året då jag slutade nian. Jag hade verkligen ingen lust att sluta högstadiet och lämna min klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0