Inget besked idag heller

Här har man gått o väntat på posten som en dåre hela veckan, men vad hade man för det? Ingenting. Jaja, antar att intagningsbeskedet kommer nästa vecka. Jag hoppas det iaf. Om inte annat så är det ju "något" annat roligt som kommer nästa vecka - nämligen MOR! Ser fram emot det otroligt mycket =) Har även fått ledigt på torsdagen när hon kommer, och på måndagen när hon åker. Skulle iofs kunna göra så att jag börjar jobba senare, mamma åker nämligen kl 10, men det får vi se hur det blir.

Ang hälsan så känner jag mig faktiskt lite piggare idag. Är nog för att jag sovit lite bättre inatt. Jag är dock fortfarande väldigt trött, och jag hostar, och jag är snuvig. Fast det är helt klart bästa dagen hittills, så jag ska väl inte klaga antar jag.. :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att du börjar friskna till :)

2007-06-08 @ 11:13:29
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0