Jag är trött...

Och tröttare lär jag bli. Man kan ju fråga sig varför jag inte sover? Jo, fastnade såklart framför TV:n, och vad annat än djurpolisen? Jag är verkligen beroende. Men måste verkligen sova med, inte nog med att jag ska upp tidigt och jobba, jag ska dessutom hämta David när han slutar jobba eftersom jag har han bil. Och när slutar han jobba? Ptja, nån gång mellan 3-5 antar jag. Lovely. Men jag får iaf träffa David lite (även om det blir i sömnen, haha), vi har faktiskt träffats ovanligt lite sedan han kom hem från kanada. Vilket iofs delvis beror på att jag varit sjuk, men ändå.

Sedan kan man ju undra vad man ska hitta på på midsommar. Vi är båda lediga, men har inte en endaste plan. Får försöka lura ut nåt trevligt att hitta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0