Jag vill sjunga!

Har nyss kollat på Coyote Ugly. Ja jag vet, den går på TV just nu, men jag tror inte jag orkar vara uppe och se hela, så jag tjuvstartade och kollade på den på datorn förut istället. Jag blir så otroligt sugen på att sjunga när jag ser den filmen. Att sjunga med till musiken, men även att kunna göra något liknande själv. Skapa min egen musik (bra musik vill säga, annars är det som ingen mening...) och kunna framträda med den. Det vore helt fantastiskt. Men jag har inte den där där låt-skrivar-genen tyvärr, och jag har inte artist-utseende heller. Har väl kanske inte rösten heller för den delen, det är mer upp till andra att avgöra. Hur som helst så blir jag väldigt sugen när jag ser den här filmen.

Fast det var egentligen inte det som var poängen med inlägget, poängen är att jag inte kan sjunga just nu pga min förkylning, och det stör mig otroligt mycket.. Jag vill kunna sjunga! Inte kraxa fram nåt som ska föreställa toner.. :-)



Fortfarande sjuklig iaf. Febern sitter i sig, men det går lite i vågor. Har dock inte varit feberfri långa stunder. Hatar att vara sjuk... Det är faktiskt länge sedan jag hade en sån här ordentlig förkylning! Den senaste jag minns var nog i princip ett år sedan, när David hade kommit hem från Hönö när vi nyss hade träffats. Då var jag ordentligt förkyld, han med för den delen. Han var förkyld först, och smittade mig... Hehe.

Ja jisses... Nu är det snart ett år sedan jag och David träffades. Om jag inte minns heeelt fel så var det i trakterna kring midsommar som vi pratade med varandra i telefon första gången, och nån vecka senare träffades vi. I början på juli åkte han till hönö, och inte så jättelänge efter att han kom hem därifrån tolkade iaf jag oss som "tillsammans". Lite svårt att avgöra när man blir tillsammans om man inte själva säger det, men själv tolkade jag oss som tillsammans när han kallade mig sin flickvän... Sen får han säga vad han vill :-P

Hur som helst så har det varit ett underbart år, och jag har varit väldigt lycklig, och jag ÄR väldigt lycklig nu med.. :-)

(Fast jag kan gärna vara utan denna förbaskade förkylning... hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0