Som en drog

Nu när jag varit sjuk så har det blivit en hel del TV, och det jag kollat allra mest på är djurpolis-program på Animal Planet. Jag mår så illa när jag ser hur folk behandlar sina djur. Jag vill bara ta hand om allihopa. Ge dom världens bästa liv, för resten av deras liv. Åhhh vad jag hatar människor som inte tar hand om sina djur... Dom borde få samma behandling själva...

Och så till något helt annat. Nu är det bara ca 3h tills mamma kommer! Whii! :-D Nu sitter hon troligast på tåget någonstans mellan stockholm och nässjö. Vet inte riktigt vad vi ska göra när hon är här. Det enda som är bestämt är att vi ska åka och kolla på skolan, och så ska vi till Davids föräldrar och äta nån kväll. Fast jag vet inte riktigt när det blir... David börjar jobba kl 16 på söndag, så då går det ju inte. På lördagen ska han eventuellt grilla med några fd klasskompisar... Så jag antar att det inte passar då heller. Känns inte som att det är nån höjdare att göra det ikväll, mamma måste få landa och ta det lite lugnt med. Så imorgon är väl enda alternativet isf. Det var iofs inte helt säkert att David skulle bort på lördag, så vi får väl se vad som händer. Men ska nog ringa och prata med hans mamma iaf, se vad som passar dom bäst, kanske är någon dag som inte passar dom, det vet man ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fy fan. Brukar också se det där programmet ibland, eller om det är olika kanske? Man mår ju fan illa. Plåga försvarslösa individer... hemskt!

2007-06-14 @ 12:36:30
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Eva

Hälsa din mamma och min syster!!!!!!!! Kom på att det var sjukt länge sedan vi hördes av.. tiden går ju bara..! MEN jag har fått NYTT JOBB!!!!!!!! Eller en projektanställning på, till att börja med, ett år. JAG ska bli datautbildare.. sjukt va! Stå inför folk och lära dom ett knäppt journalsystem.. Kanske jag får utbilda Karin... hihi.. Börjar 27/8.. om jag får tjänstledigt d v s.. Berättade för föreståndaren i dag, som berättade för chefen... som blev knäckt.. =o) Ja ja, så går det när man är dålig chef!
KRAM på er!!!

2007-06-14 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0