Tjejsnack v. 24

Veckans ämne: Fotografering

♦ Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
Ja det har jag, en Nikon Coolpix 4100. Nu verkar den dock ha ballat ut, så jag skulle definitivt inte ha något emot att få (hihi) en ny. Kan dock inget om kameror, men en bra kamera vore ju kul, hihi

♦ Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
Jag har en, men den är usel. Vill ha en annan (en annan telefon först och främst, men gärna en med bra kamera). Kul att alltid ha med sig kameran, man hittar alltid tillfällen då man säger "Äsch, jag skulle ha tagit med mig kameran!" Har man då en bra mobilkamera, då är det ju lugnt =)

♦ Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
Jag gillar att fotografera! Tar kort på det mesta. Fast jag får sällan till några kort som är värda att kalla "bra", men det är alltid roligt att ha bilder i efterhand även om de är dåliga.

♦ Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
Absolut inte... Känner mig fruktansvärt obekväm framför kameror. Och jag blir alltid hemsk på bilder dessutom.

♦ Vad fotograferade du senast?
Det var, för att motsäga mig själv från förra frågan, en bild på mig själv. För att visa upp mig och mitt nya fina linne. Klippte dock bort det mesta av mig eftersom jag såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0