Tjejsnack v. 26

Vecka 26
Glädje


× Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]
Hmm... Det var nog killarna vi träffade på Shell i Huskvarna, som vi skjutsade upp till nån fest. Himla lustiga killar, väldigt trevliga dock. Och fulla.

 

× Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
Oj, det finns mycket som ger glädje. Att höra sin favoritlåt på radion, ett gulligt sms från någon man bryr sig mycket om, eller att katten kommer och lägger sig och kurrar i mitt knä... :-)

 

× Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
Uhm.. Pinsamt att den frågan är svår. Helt ärligt så vet jag inte. Men ibland kan ju så enkla saker som ett leende göra någon glad, så förhoppningsvis har jag spritt massor med glädje omkring mig den senaste tiden!

× Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
Eftersom jag inte fått nåt barn så är inte kommentaren aktuell! Det bästa som hänt mig... En av de bästa sakerna måste vara allt som händer just nu. Jag har kommit in på min drömutbildning, jag har fått en lägenhet, jag har David, jag kan behålla katterna... Livet är BRA nu.

 

× Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
För att vara lite tråkig, se svaret på frågan ovan.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0