Apropå sims

... som jag sitter och spelar just nu. Fast Norton avbröt mig med en virussökning, grrr...

Och sedan så ska jag gnälla och tycka att simmarna är dumma när dom gömmer sina läxor... Haha :-)


Update:
Men förbannade Norton.... Aldrig någonsin får jag varningar om maskar eller intrång - förutom när jag spelar sims. Detta skulle inte störa mig om det inte vore för att när sims väl blivit nerstängt till bakgrundet så tar det en evighet att få igång det igen... Jäkla Norton som sabbar för mig, TVÅ GÅNGER dessutom. Fast å andra sidan ska jag väl vara glad att jag slipper dom där maskarna och intrången... Men kan inte maskarna och intrångsmakarna göra det dom försöker när jag inte spelar sims iaf... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0