Det blidde inget...

Fick precis sms från Carro, och hon behöver ingen extra medryttare just nu då hennes instruktör är intresserad av att rida Yatzy regelbundet fram tills slutet av maj. Jag tycker det var ett smart val av henne, Yatzy är trots allt en unghäst och behöver så mkt träning från en erfaren ryttare som han kan. Hon sa dock att hon gärna sparar mitt nummer och hör troligtvis av sig i maj då jag varit den mest lovande som hört av sig... :-) Alltid något! Visst är det tråkigt att det inte blev nåt... Det är verkligen en fin häst och allt runtomkring verkade ju vara helt kalasbra, men vi får väl vänta och se vad som händer i maj istället! Det är ju trots allt bara drygt 2 månader dit.

Dessutom kan det nog vara skönt för min ekonomi att slippa... Varesig jag vill erkänna det eller ej... :-)


Kommentarer
Postat av: jonas

Ja det var ju lite synd, men ändå vi får hoppas på att det blir av i maj då =)

2007-03-26 @ 00:01:00
URL: http://theholysock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0