Dumheter

Jag är inte helt förtjust i nya blogg.se, främst med tanke på att den funkar som röv i Mozilla Firefox som jag använder. Helt värdelöst. Och som om inte det vore nog, nyss kunde jag inte logga in. Fel användarnamn eller lösenord. Jag kan lova att jag inte bytt nåt av dom, och jag har knappast fått altzheimers och glömt heller. Men, jag klickade på att jag hade glömt mitt lösenord, och skulle få det skickat till mig. Döm om min förvåning när det är nånting helt annat än vad jag haft tidigare!

Vad håller blogg.se på med egentligen?!

Kommentarer
Postat av: emma

ja fan vad irriterande det var att de bytt ut lösenorden.. Inget mail hade jag fått om det heller. förbannelse.

2007-03-04 @ 22:49:51
Postat av: Sara

Likadant för mig. Din blogg ser dessutom väldigt konstig ut nu. Alldeles svart. Mycket strul nu.

2007-03-04 @ 23:10:09
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Riiiiiikke

nä du erika.. jag kommer inte in på min blogg.se, får inte ens något mail av lösen ord!
Har trixat o fixat många gånger men inget mail kommer!!!!BLÄÄÄÄÄÄÄ!

2007-03-05 @ 11:28:45
URL: http://rikkenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0