Inte riktigt som jag tänkte...

Mjo, jag hade ju som sagt tänkt åka hem när David åkte till jobbet inatt. Men, har du försökt kliva upp ur en vaaarm och mysig säng kl 3 på morgonen när du egentligen inte måste? Det är inte så himla lätt som man kan tro... :-) Så, jag låg kvar i sängen och sov vidare.

Sedan imorse så tänkte jag att jag kanske skulle satsa på ett extra EFIT idag, plus att jag tänkte ta bilder på den nya garderoben. Så, jag kliv upp och började leta efter Davids kamera. Men, för att ännu en gång återknyta till rubriken så hittade jag ju såklart inte kameran.

Så istället sitter jag här med min frukost och kollar på Våra bästa år, och därefter tänkte jag bege mig hemåt. Skulle gärna vänta tills David kommer hem, men gör jag det så kommer jag aldrig härifrån... :-)

Och träningsvärken börjar smyga sig på efter gårdagens ridning.
Och ikväll är det kör. Då blir det väl Shackles-diskussioner antar jag. Hoppas inte rubriken gäller det med...

Kommentarer
Postat av: joanna

nu måste du uppdatera snart annars blire IG =P

2007-03-20 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0