Klippshowen på Kanal 5

Premiär ikväll för klippshowen. Jag stannade kvar på Kanal 5 efter Vänner, och det är enda anledningen till att jag råkade titta på Klippshowen. Och jag kan säga att jag kommer aldrig mer att kolla på det. Något så PINSAMT! Audition för nya programledare, jag hoppas verkligen att det var ett skämt. Inget roligt skämt visserligen, men om dom är seriösa så är det så oerhört tragiskt. Snälla människor, varför ställa upp på något liknande?! Herregud...

Om TV:n är på nästa vecka vid denna tidpunkten så kommer kanalen vara TV4, "Hitta Hem", som jag egentligen hade tänkt titta på ikväll, men som jag helt och hållet glömde bort... Tyvärr. Så jag får nöja mig med att kolla på slutet av det nu istället.

Men en sak är säker iaf - Aldrig mera klippshowen. Fy.

Kommentarer
Postat av: Eva

Oh, det var alltså så himla dåligt som jag trodde.. Fast egentligen trodde jag inte att det kunde vara så dåligt som på reklamen.. Iiii, då ska jag aldrig se det heller!!!!
=oD

2007-03-05 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0