Min granne gillar popcorn

Det luktar smörpopcorn i hela byggnaden, både ute i trapphuset och i min lägenhet. Det gjorde det igår med. Jag har dessutom fått en ny granne i helgen, jag undrar om det är han/hon som är popcornälskaren. Fast det kanske inte är popcorn, men det luktar verkligen som det!!

Själv börjar jag bli hungrig, men vet inte riktigt vad jag ska äta. Men det lutar åt att det blir sånna panerade torskfiléer eller vad det nu är, och mos till det. Är typ bara det och en köttfärspaj (sån där frusen historia) som jag har hemma. Fast jag måste diska innan jag kan laga mat, och det har jag egentligen ingen lust med. Haha! Har skjutit upp det hela dan genom att spela sims, och kollat på tv. Fast jag har iaf dammsugit, alltid något.

Jag ska försöka kattsäkra min byrå. Jag har ju tidigare berättat att mina katter öppar mina byrålådor, och jag börjar bli riktigt trött på att alla mina rena kläder är fulla med katthår. Jag har en plan på hur jag ska göra, men frågan är ju om det går att genomföra. Aja, den som lever får se. Jag är ju inte direkt jönköpings händigaste....! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0