Planering

Klockan har gått över midnatt, och det är alltså tisdag. Vad ska jag då göra denna tisdag?

Tja, jag ska sova, först och främst. Kanske läser lite innan jag somnar, det var ett tag sedan. Imorgonbitti ska jag tvätta redan klockan 7. Verkligen inte min tid på dygnet, men det var den enda lediga tiden denna vecka. Eller, det fanns fler lediga tider, men alla var kl 07-11.30, så då kan jag ju få det överstökat imorgon då. Börjar bli allvarlig brist på underkläder och strumpor. Ptja, sedan ska jag väl ta och städa klart med. Eller iaf städa lite mer. Har ju större delen av dagen på mig.

Senare på kvällen är det hockey-dags! Jag och David har sittplats på H Vänster, rad 6. Det är nog rätt hyfsade platser tror jag, bättre än dom vi hade i fredags iaf. En Modo-vinst skulle givetvis kännas fantastiskt bra =)

Nu ska jag gå och lägga mig och gosa med mina två små håriga vänner, och hoppas på att dom är på goshumör och inte härja-humör... :-)

Kommentarer
Postat av: jonas

Åhå en till nattsuddare ^_^
Jag har precis kommit hem från jobbet och dushat hehe.
Hoppas du sover gött och lyckas masa dig iväg till tvättstugan ;)

2007-03-27 @ 01:49:13
URL: http://theholysock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0