Ska vi prata om vädret?

Nej, det ska vi inte. Det var bara min rubrikbrist som talade :-P Fast å andra sidan.... Jo, det är fint väder ute, jag har runt 16-17 grader på balkongen, så katterna sitter ute på fönsterbrädan och gottar sig.

Själv sov jag rätt bra inatt. Chefen väckte mig som vanligt genom att gosa med mitt ansikte vid 7-tiden, så jag körde ut dom ur köket (elak som jag är) så kunde få sova en stund till. Det är nämligen rätt svårt att få honom att sluta gosa när han väl börjat. Och att ha en fuktig kattnäsa i ansiktet när man försöker sova... Mja, vi kan säga att det minskar chansen för att somna med ca 99%.

Har inga direkta planer för dagen, fram till och efter hockeyn vill säga. Bara slöa antar jag. Fylla i och posta papperna till CSN kanske. Eventuellt spela lite sims, jag håller på att försöka döda en sim... :-P

Men först: Frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0