Smått och gott

Nu är allt glasklart!

Minns ni att jag för ca en vecka sedan skrev att jag skulle sjunga solo på Shackles? Och dagen efter skrev jag att jag hade mailat körledaren, och fått till svar att hon redan hade en solist, men att vi kunde ta en vers var?

När jag kom till Kristinegården för kvällens körträning så haffade jag Maria direkt, och frågade henne vem den andra solisten var. Hon såg allmänt förvirrad ut, och frågade hur jag kunde veta att hon fått ytterligare en förfrågan om att vara solist på den låten. Då klarnade det för oss båda - hon trodde att jag som mailade var en annan person än jag som hade frågat på körträningen. Jag var alltså den andra solisten! Så, summan av det hela är alltså att jag är den enda solisten! Dock har jag bett om att få hjälp med sticket på låten då det är lite för högt för mig.

Så så var det med den saken!

Idag har jag även "slösat" pengar igen och köpt mig en kalender. Äntligen hittade jag en vettig sak! Så nu kan jag skriva ner alla läkarbesök, alla möten med AF och FK, när katterna avmaskas och vaccineras, och jag kan hålla reda på när det INTE är träning med kören eller något annorlunda med scouterna. Och jag kan dessutom pricka av dagarna som David är i Kanada, och jag kan räkna ner tills han kommer hem... :-)

Förresten så har jag funderat på att åka norrut samma dag som David åker till Kanada. Han åker ju från Arlanda, och om jag ändå ska skjutsa honom, och då alltså är halvvägs till Sundsvall, varför inte fortsätta resten av vägen? Då får jag ju dessutom lite sällskap första tiden när David är borta, för det lär jag behöva. Och vilket sällskap kan vara bättre än familj och barndomsvänner?

Sen så måste jag bara få påpeka att det är otroligt ohyfsat av HV71 att inte lämna några biljetter kvar till mig när Modo kommer ner. Ja, jag missade biljettsläpp med en timme, och då var alla biljetter redan slut. Röv. Och då kan jag även passa på att ösa lite hat över alla snikna jä*lar på Blocket som ska ha dubbla priset för nå sketna hockeybiljetter. Jag tycker inte om folk....

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Du får bli medlem i MODO Syd support, eller vad fanken de heter nuförtiden, så kan du få biljetter via dem.

2007-03-21 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0