Tisdagstema v. 13

Dags för veckans tisdagstema! Inte lika seg denna gången som förra veckan! Pluspoäng till mig... ;-)
Veckans tisdagstema är struktur, ett tema som jag inte var 100% förtjust i. Fast det var roligare än förra veckans iaf. Två "kluriga" teman på rad, hoppas det kommer ett roligare nästa vecka. Man kan ju förstås föreslå teman själv, menne.... Jag har ju faktiskt inte så bra fantasi där heller. Så det är väl dumt att klaga! Hur som helst.

Då jag inte är riktigt hundra säker på vad ett strukturtema innebär, så gjorde jag en bild som liknar många andras, dvs bild 1 som är nån slags tegel(?)vägg (mitt hus). Den andra bilden är min egen idé, och det är en närbild på tyget på min "vita" soffa. Jag vet att bilden ser brun ut, men det är nog mest ljuset som gör det.

image443image444

Kommentarer
Postat av: emma

Coolt ändå. Soffan ser ut som att det är en korg :)

2007-03-27 @ 15:44:53
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0