Tjejsnack v. 11

Tant eller fjortis?

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Gärna en kväll framför tv:n med David, eller kanske tillsammans med några vänner? =)

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Absolut hemmafest! Man har ju ändå oftast roligare på för-/hemmafester tycker jag.

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Fullt ös, om man har en stero och högtalare som klarar av det! Är det bara medelmåttigt så får det bli lagon volym. I bilen finns det bara ett läge som gäller: MAX volym, haha :-)

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Är det riktigt kallt så väljer jag mössa. Sällan jag väljer bort mössa av anledningen inte förstöra frisyren. Fast visst, om man stylat och fixat ordentligt så vill man ju helst inte sabba den.

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Jag kommer nog aldrig välja uppe med tuppen om jag inte har några speciella saker som MÅSTE göras på en dag. Jag gillar att sova på mornarna helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0