Utmanad!

Min första "riktiga" utmaning! I like :-)
Emma utmanade mig i underliga fakta iaf, så det är klart man ställer upp!



Skriv sex underliga/egendomliga saker om dig själv, ange också dessa regler. Välj FEM nya bloggare som du utmanar, och ange deras namn på din blogg. Berätta för dem att de blivit utmanade och be dem läsa mer i din blogg.

1. Jag öppnar inte dörren om jag inte vet vem som står utanför. Jag stänger av ljudet på tv och dator (smart va, för den som står utanför har nog inte hört att tekniken är igång innan heller? hmm.. hehe), jag smyger fram till dörren (för att det inte ska höras att jag är hemma) och kikar ut genom det lilla kik-hålet. Varför? Jag är rädd för att få en snigel på ögat... ;-)

2. Jag blir aldrig riktigt arg. Eller, jag visar aldrig för andra att jag blir riktigt arg. Jag blir förbannad för mig själv en stund, och sedan flyter det iväg. Detta främst för att jag inte orkar ta diskussioner med folk, som jag pga min bristande argumentationsförmåga troligtvis ändå kommer förlora. Och varför gå och vara arg på något som jag ändå inte gör något åt?

3. Jag tycker inte om sallad. Den enda salladen jag gillar är tomater och morötter, och pizzasallad. Resten är som urk. Och jag blir less på folk som gnäller på mig för att jag inte gillar sallad. So what? Finns det inte något som inte du gillar?

4. Jag diggade artister/grupper som Arvingarna, GES och Ronny och Ragge när jag var liten. Jag och syrran brukade ha små framträdanden i "Storsalen" (pappa hyrde hus av Svenska Blåbandsföreningen när vi var små, och det huset hade en festsal där jag och syrran brukade härja) för grannarna där vi mimade till Ronny och Ragge. Jag tror att jag var Ragge.

5. Jag sjung-skriker till musiken när jag kör bil ensam. Tänk Tom Cruise när han sjunger Free Falling i nån film (minns tyvärr inte vilken dock, men han kör på vägen i en cab). Volymen på max, och jag gör mitt bästa för att sjunga med även om jag aldrig hört låten. Det låter säkert förskräckligt, men jag blir på bra humör av det!

6. Jag har inte en endaste krukväxt i min lägenhet. Jag hade 2 st ett tag, men antingen blev dom uppätna av katterna eller så glömde jag bort att vattna dom. Jag tror säkert att jag skulle ha problem med att hålla en plastväxt "levande"... ;-)



Ska jag skicka utmaningen vidare kanske? Hmm. Ni som blir utmanade blir väl ilsk på mig, men det skiter jag i ;-) Så  jag utmar följande:

Pernilla
Martina
Jonas

Moster Eva
Sara


Do you hate me now? I don't care.... ;-) Så kom igen om anta min utmaning nu då!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha vågar inte anta utmaningen, mina föräldrar läser ju min blogg!

2007-03-12 @ 22:18:03
URL: http://teoria.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, det gör min mamma med =) Läser min blogg alltså =) SÅ jag skrev inte så farliga grejer.. :P

2007-03-12 @ 22:27:12
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: emma

Vad är folk så rädda för... :P Man kan väl bjuda lite på sig själv även fast det är lite "töntigt" med utmaningar och annat. Varför vara så tråkigt vuxen och korrekt hela tiden. ;P hihi

2007-03-12 @ 22:39:39
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Madde

Nu kan du kika i min blogg för nu har jag scannat in sidan där jag är med på ett litet litet hörn ;)

2007-03-12 @ 23:59:26
URL: http://maddix.blogg.se
Postat av: Pernilla

Nu har jag antagit utmaningen så jag inte är "tråkigt vuxen och korrekt" Fast mina 6 mest udda sidor sparar jag för mig själv ;)

2007-03-15 @ 14:46:38
URL: http://teoria.blogg.se/
Postat av: Eva

Ha ha.. ja, jag har inte antagit utmaningen än.. Får se om det blir så.. Måste ju komma på saker att skriva också.. hm...
=o)

2007-03-15 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0