Utmanad!

Jag tror jag har gjort denna listan förut, rätt säker på det faktiskt.. :-) Men va tusan, klart jag antar en utmaning!

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:

1. The Stadium
2. Eniro 118 118, telefonist
3. Laggarbers skola, 6-års och fritids
4. Arkivservice på Sundsvalls Sjukhus
 

B) Fyra ställen jag bott på:
1. Gårdtjärn
2. Krånge
3. Kovland
4. Granloholm
5. Mariehem (Umeå)
6. Norrahammar (Jönköping)
7. Hovslätt (Jönköping)

C) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. GREYS ANATOMY 
2. Top Model
3. Desperate Housewives
4. Gilmore Girls

D) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Runt om i Dalarna, typ siljan-trakten (Mora, Orsa, Leksand, Rättvik, Gesunda)
2. Rhodos
3. Aiya Napa
4. Hemma

E) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Modohockey.se
2. blogg.se (och massa olika människors bloggar)
3. Ams.se
4. Blocket.se

F) Fyra favorit-maträtter:
1. Oxfilé... Herregud vad gott det är. Speciellt den på Svarta Börsen tillsammans med Potatisgratängen dom har... Åhhh, njutning
2. Korvstroganoff
3. Köttfärssås (Den som David lärt mig)
4. Davids lax-grej =)

G) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I sängen tillsammans med David (vilket blir nästa destination när detta är klart)
2. I Kempehallen (Swedbank i all ära, men Kempis är kultur), Modo spelar SM-final i sista avgörande matchen och VINNER! Där vill jag vara... ;-)
3. Hemma i min egen säng kanske. Tillsammans med David och katterna
4. På nån solig strand eller nån cool storstad. Allt betalat av någon annan, givetvis!


Vet dock inte om jag ska utmana någon, det verkar inte vara på populärt... Men bara för sakens skull så utmanar jag:

Arkiv-Sara
Syrran
Mostern
Klutten

Bara för att följa strömmen lixom... ;-)

Kommentarer
Postat av: Joanna

dålig uppdatering nu du

2007-03-29 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0