Å en lista till... :-)

Sista listan för ikväll, lovar! Och den kommer ifrån Annens Blogg

När lämnade du din hemstad? Första gången var när jag flyttade till Umeå, det tror jag var runt den 10/8 2004. Andra gången var när jag flyttade hit till jönköping, och det var Fredagen den 13/1 2006. (Ja, fredagen den trettonde! Och ändå har det gått rätt bra här... hihi)

Är du bekymrad över något just nu: Jepp

Snyggast du sett i tidningen idag? Det enda jag sett i nån tidning idag var en liten reklamsnutt för sånna där fusk-foppatofflor på EKOhallen för 59:90.

Favoritland förutom sverige? Ptja, eftersom jag bara varit i Grekland (Rhodos och Aiya Napa) och Tyskland så vinner Grekland eftersom det är varmt och soligt där.

Pappas medborgaskap: Svensk

Längtar efter: David. Väldigt mkt efter David

Talar vilka språk? Svenska, engeleska och pytte-pyttelite tyska. Typ Ich heisse Erika und ich wohne in Schweden.

Gillar Allsång på Skansen? Hmm.. Njaa.. eller jag har typ aldrig kollat på det. Det är säkert bra, fast det lockar inte så jättemycket.

Senast lästa papperstidning: Jönköpingsposten hemma hos Davids föräldrar

Senaste telefonsamtal: Var med Davids mamma imorse när vi bestämde när vi skulle träffas hos Davids mormor.

Skulle du rösta höger eller vänster i ett svenskt val idag? Höger.

Haft sex me någon av ditt egna kön? Nää

Kär: Ohh ja :-)

Varit i Polen? Nope

Gillade du TV-serien Krigets Vindar? Aldrig hört talas om det...

Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 28 måste hon ha varit om jag räknat rätt

Vill du ha / har du barn? Ja jag vill ha, nej jag har inga än.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men Erika, Aiya Napa ligger väl ändå inte i Grekland ;P Dock på grekcypriotiska sidan.

2007-05-06 @ 09:57:57
URL: http://maddix.blogg.se
Postat av: Erika

Ja men det var ju det jag menade

2007-05-06 @ 10:59:49
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: David

hej,
vad ar du bekymrad over ?? du kan maila mig och beratta... puss

2007-05-08 @ 07:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0