Avgiftning

Först och främst vill jag be att kommentarer i stil med "Det är inte nyttigt att dricka cola" eller "Skyll dig själv" eller "Du överreagerar bara" och liknande inte postas. Jag är verkligen INTE på humör för sånna kommentarer, varesig de är välmenade eller inte.

Som dom flesta säkert vet så är jag en baddare på Coca Cola. Nu har jag bestämt mig för att det ska bli slut på detta beroende. För ja, jag ser det faktiskt som ett beroende. Koffein och socker, båda sakerna är sådan man får "begär" efter. Idag är alltså första dagen, en av dom värsta. Bristen på koffein gör sig påmind, jag och mitt huvud är inte vänner just nu. Aj aj aj... Jag borde satsa på sängen egentligen, och hoppas att jag kan somna. Fast jag är ju rätt trött med förstås, så det kanske går bra. Jag vet inte.

Men humöret är alltså inte på topp just nu. Urk.

Kommentarer
Postat av: Madde

Önskar dig lycka till, kan tänka mig att det blir en jobbig tid innan det är "över" men du kommer fixa det!

2007-05-02 @ 23:01:08
URL: http://maddix.blogg.se
Postat av: joanna

hehe ja det är väl inte lättare att bli av med cola-beroende än ngt annat beroende. men lycka till , det går nog kanon är väl mest i början det är jobbigt kanske

2007-05-02 @ 23:29:17
Postat av: Emma

Lite peppning är vad du kan behöva! Inte lätt att bryta gamla vanr men jag är säker på att du kommer lyckas - du verkar bestämt!

*lyckospark*

2007-05-03 @ 08:13:33
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Sara

Jag hade en kollega som kom varje morgon till jobbet med en 1,5 liters Coca Cola som hon drack upp under dagen. Kom att tänka på det när jag läste inlägget.
Lycka till och kämpa på! Jag vet inte hur det är att vara beroende av Coca Cola men jag vet hur det är att vara beroende av nikotion och det är ett helvete att sluta med.

2007-05-03 @ 09:02:34
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Mor

Klart du fixar det här, jag tror på dig!!

2007-05-03 @ 09:48:06
Postat av: TinaZ

Det är bra att du tar tag i det! U Go Girl!

2007-05-03 @ 14:34:18
URL: http://TinaZ.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0