Det händer saker! (sakta men säkert)

Ikväll: LANDSLIDE på Talang 2007! TV4 kl 20:00, se det, och RÖSTA på Landslide! :-D
Tisdag 22/5: Körträning inför avslutningskonserten
Fredag eller lördag 25 el 26/5 (jag minns inte, måste fråga): Annas 25-årsfest!
Tisdag 29/5: Körträning i Österängskyrkan inför avslutningskonserten
Torsdag 31/5: Ledarfest på scouterna (vet dock inte om jag ska gå)
Fredag 1/6: DAVID KOMMER HEM! (Och OM Landslide går till final så är det denna dag med!)
Lördag 2/6: Jag tror inte jag kommer vara så tillgänglig denna dag... *visslar oskyldigt*
Söndag 3/6: Avslutningskonsert i Kristine Kyrka med körena Adoremus, Doxa och Xenia, gästartist är Frank Ådal

Som sagt, sakta men säkert, men det blir nog bra det här!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ooooh får inte missa landslide!

2007-05-18 @ 14:32:36
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0